Ik heb geen factuur van Q8 electric ontvangen. Hoe kan ik een kopiefactuur aanvragen?
Voor particuliere gebruikers:
Je ontvangt je factuur maandelijks per e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. De betaling van de factuur gebeurt automatisch via de opgegeven betaalmethode in de Q8 electric app.
Heb je geen factuur ontvangen? Check eerst je spamfolder. Vind je daar je factuur niet? Neem contact op met de Q8 electric klantendienst om een kopiefactuur aan te vragen.
Voor professionele gebruikers:
Je ontvangt je factuur via e-mail op het bij ons bekende e-mail adres. De betaling van de publieke ladsessies factuur wordt via automatische incasso voldaan. De betaling van de installatie van je laadpaal, dien je zelf te voldoen via de link in de e-mail.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Hoe pas ik mijn bankrekeninggegevens aan?
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Waarom staan de namen "Last Mile Solutions" en "Threeforce BV" op de factuur?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Q8 electric-app
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
- Waarom komt de prijs in de Q8 electric-app niet overeen met het laadpunt?
- Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?