Mijn Q8 electric kaart is verloren / kapot / gestolen. Wat moet ik doen?
Voor particuliere gebruikers:
Via de Q8 electric-app kan je jouw huidige kaart blokkeren en direct een nieuwe aanvragen. Binnen 5 werkdagen zal je jouw nieuwe Q8 electric-kaart ontvangen.
Voor professionele gebruikers:
- Voor de publieke laadkaart: Via de Q8 electric-app kan je je huidige kaart blokkeren. Vraag je nieuwe kaart aan via je werkgever.
- Voor de thuislaadkaart: Gelieve dit via het contactformulier aan te geven. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe thuislaadkaart ontvangt. De oude kaart zal zodra de nieuwe kaart wordt verstuurd worden losgekoppeld van de lader om misbruik te voorkomen.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Hoe vraag ik een extra Q8 electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Ik heb mijn Q8 electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Q8 electric kaart
- Ik heb mijn Q8 electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
- Hoe kan ik een Q8 electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Mijn Q8 electric kaart is verloren / kapot / gestolen. Wat moet ik doen?
- Hoeveel kost het gebruik van een Q8 electric-kaart?