Ik ben mijn smartphone verloren. Wat nu?
Net zoals wanneer je jouw portefeuille met al je kaarten zou verliezen, raden wij jou aan je kaarten onmiddellijk te laten blokkeren via CardStop of het Q8 Libertyweb voor de Q8 Liberty kaart. We hebben geprobeerd hiervoor al zoveel mogelijk een veiligheidsmaatregel in te bouwen in de app. Zo kan je enkel gebruikmaken van mobiel tanken wanneer je een veilige schermvergrendeling ingesteld hebt.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Waar vind ik de OTP (One Time Passcode) die nodig is om mijn Q8 Liberty kaart toe te voegen?
- Hoe koppel ik een betaalkaart of tankkaart aan mijn Q8 account?
- Ik krijg een foutmelding bij het mobiel tanken. Wat moet ik doen?
- Ik krijg steeds een foutmelding dat mijn telefoon niet voldoende beveiligd is. Wat moet ik doen?
- Kan ik nog steeds mobiel tanken met mijn betaal- of Q8 Liberty kaart wanneer ik een andere smartphone gebruik?
- Wat moet ik doen om Smiles te sparen bij mijn mobiele transactie?
- Welke betaal- of tankkaarten kan ik gebruiken in de app?
- Is dit wel veilig via mijn telefoon?
- Betaal ik extra kosten als ik gebruik maak van mobiel tanken via de app?
- Aan welke brandstofprijs tank ik wanneer ik de app gebruik?