Hoe kan ik de laadsessies van een Nexxtender Home of Nexxtender Mobile synchroniseren met de Nexxtmove app?

Voor gebruikers van de Nexxtender Home en Nexxtender Mobile

Meestal wordt de data tussen de app en de laadpaal automatisch gesynchroniseerd via de cloud (Nexxtmove) zodra de smartphone en de lader connectie hebben gemaakt via Bluetooth. Soms is de verblijftijd niet lang genoeg waardoor de synchronisatie mislukt. Daarom raden we ook aan om minstens 1 keer per week te synchroniseren.

Volg de stappen hieronder om te synchroniseren:

  1. Check of Bluetooth is ingeschakeld op de smartphone.
  2. Check of de smartphone via Bluetooth gekoppeld is aan de Nexxtender.
  3. Check of de smartphone een werkende internetverbinding heeft.
  4. Open de Nexxtmove app.
  5. Ga naar ‘Mijn apparaten’.
  6. Selecteer de lader waarmee je de Q8 electric-app wilt synchroniseren.
  7. Klik op ‘Synchroniseren’ om het synchroniseren te starten. Het kan enkele minuten duren alvorens de synchronisatie volledig is verwerkt en zichtbaar is in de app (hoe meer achterstallige data, hoe langer het synchroniseren zal duren).

Gelieve minstens 1 keer per week te synchroniseren om ervoor te zorgen dat de laadsessies correct en apart in het systeem worden opgeladen. Zo verschijnen ze ook correct op je rapport.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 4
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk