De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Q8 electric-app
Q8 electric streeft naar zoveel mogelijk prijstransparantie. Daarom vragen we de actuele prijzen op van onze partner-laadpuntaanbieders. Helaas krijgen we niet altijd alle actuele prijzen van onze partners door. Ook kan het voorkomen dat door een storing de prijzen niet doorgekomen zijn in de Q8 electric-app. Op het laadpunt moet je meer informatie over de geldende tarieven voor het betreffende laadpunt vinden. De laadpuntaanbieder is namelijk verplicht deze tarieven te communiceren op of via de laadpaal.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Hoe pas ik mijn bankrekeninggegevens aan?
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Waarom staan de namen "Last Mile Solutions" en "Threeforce BV" op de factuur?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Q8 electric-app
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
- Waarom komt de prijs in de Q8 electric-app niet overeen met het laadpunt?
- Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?