Ik heb mijn Q8 electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
Voor professionele gebruikers:
Je inloggegevens worden automatisch per mail verstuurd zodra je profiel in het Q8 electric portaal is aangemaakt. Na het aanmaken van je profiel wordt je Q8 electric laadkaart per post verzonden. Je zou je inloggegevens dus reeds ontvangen moeten hebben. Controleer zeker ook even je spamfolder. Vind je daar ook geen e-mail, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactfomulier.
Voor gebruikers met een thuislader:
De inloggegevens voor het portaal van je thuislader zullen worden verzonden in een aparte mail. Controleer zeker ook even je spamfolder. Deze mail wordt verzonden vanaf het adres noreply@portal.q8electric.be, noreply@portal.tangoelectric.nl of noreply@portal.q8electric.lu
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Hoe vraag is een extra Q8 Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder ?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Ik heb mijn Q8 electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Q8 electric kaart
- Ik heb mijn Q8 electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
- Hoe kan ik een Q8 electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Mijn Q8 electric kaart is verloren / kapot / gestolen. Wat moet ik doen?
- Hoeveel kost het gebruik van een Q8 electric-kaart?