Hoe kunnen we je helpen?

Ik heb mijn Q8 electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?

Voor professionele gebruikers:
Je inloggegevens worden automatisch per mail verstuurd zodra je profiel in het Q8 electric portaal is aangemaakt. Na het aanmaken van je profiel wordt je Q8 electric laadkaart per post verzonden. Je zou je inloggegevens dus reeds ontvangen moeten hebben. Controleer zeker ook even je spamfolder. Vind je daar ook geen e-mail, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactfomulier.

 

Voor gebruikers met een thuislader:
De inloggegevens voor het portaal van je thuislader zullen worden verzonden in een aparte mail. Controleer zeker ook even je spamfolder. Deze mail wordt verzonden vanaf het adres noreply@portal.q8electric.be, noreply@portal.tangoelectric.nl of noreply@portal.q8electric.lu 

 

 

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk