Vermoedelijke fraude, wat nu?

We raden u allereerst aan om een klacht in te dienen bij de politie. Langs onze kant zullen we nagaan bij onze collega’s van de Privacy dienst of het al dan niet mogelijk is om beelden te verkrijgen van het station. U mag volgende informatie doorsturen naar Cardsupport@q8.be

  • Klantnummer en kaartnummer
  • Situatieschets (gedetailleerde uitleg over wat er is gebeurd) 
  • Een overzicht van de onjuiste transacties, eventuele beschadigingen,..  
  • Station (adres van het station en type station)
  • Datum en specifieke tijd van de camerabeelden die u wenst
  • Het officiële meldingsnummer (indien u reeds contact heeft gehad met de politie)

Van zodra we hier meer informatie over hebben, houden we u op de hoogte. Let er op dat we u niet kunnen garanderen dat we de beelden kunnen bemachtigen. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 5
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk