Hoe kunnen we je helpen?

Mijn Q8 electric kaart is verloren / beschadigd / gestolen. Wat moet ik doen?

Voor particuliere gebruikers:

Via de Q8 electric-app kan je jouw huidige kaart blokkeren en direct een nieuwe aanvragen. Binnen 5 werkdagen zal je jouw nieuwe Q8 electric-kaart ontvangen.

 

Voor professionele gebruikers ( klant geworden voor 7/7/2025):

Voor de publieke (grijze) laadkaart : Via de Q8 electric-app kan je je huidige kaart blokkeren. Vraag je nieuwe kaart aan via je werkgever of stuur een mail naar EV@Q8.com.  Eens de kaart ontvangen is, kan de gebruiker de kaart activeren in de app.

 

Voor professionele gebruikers ( klant geworden vanaf 7/7/2025):

Voor de publieke (blauwe) laadkaart :

 

Inloggen op het Klantenportaal

Volg deze link: Aanmelden

 

Kaarten Aanmaken

Ga in het menu naar "Kaarten" en selecteer "Kaarten aanmaken".

Doorloop de 5 Stappen

 

  1. Kies in Stap 1 het aantal kaarten dat je nodig hebt.
  2. Vul in Stap 2 alle verplichte velden in (gemarkeerd met een *) en klik op "Opslaan". (Stap 2 is verplicht)
  3. Stap 3 en 4 zijn optioneel — enkel invullen indien nodig.
  4. Controleer of het adres correct is.
  5. Klik op "Bevestigen" en daarna op "OK".

 

De aanvraag verschijnt nu onder "Kaartaanvragen bekijken".

 

Voor professionele gebruikers met een thuislader

 

 Voor de thuislaadkaart: Gelieve dit via het contactformulier aan te geven. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe thuislaadkaart ontvangt. De oude kaart zal zodra de nieuwe kaart wordt verstuurd worden losgekoppeld van de lader om misbruik te voorkomen.

 

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk