Mijn Q8 electric kaart is verloren / beschadigd / gestolen. Wat moet ik doen?
Voor particuliere gebruikers:
Via de Q8 electric-app kan je jouw huidige kaart blokkeren en direct een nieuwe aanvragen. Binnen 5 werkdagen zal je jouw nieuwe Q8 electric-kaart ontvangen.
Voor professionele gebruikers ( klant geworden voor 7/7/2025):
Voor de publieke (grijze) laadkaart : Via de Q8 electric-app kan je je huidige kaart blokkeren. Vraag je nieuwe kaart aan via je werkgever of stuur een mail naar EV@Q8.com. Eens de kaart ontvangen is, kan de gebruiker de kaart activeren in de app.
Voor professionele gebruikers ( klant geworden vanaf 7/7/2025):
Voor de publieke (blauwe) laadkaart :
Inloggen op het Klantenportaal
Volg deze link: Aanmelden
Kaarten Aanmaken
Ga in het menu naar "Kaarten" en selecteer "Kaarten aanmaken".
Doorloop de 5 Stappen
- Kies in Stap 1 het aantal kaarten dat je nodig hebt.
- Vul in Stap 2 alle verplichte velden in (gemarkeerd met een *) en klik op "Opslaan". (Stap 2 is verplicht)
- Stap 3 en 4 zijn optioneel — enkel invullen indien nodig.
- Controleer of het adres correct is.
- Klik op "Bevestigen" en daarna op "OK".
De aanvraag verschijnt nu onder "Kaartaanvragen bekijken".
Voor professionele gebruikers met een thuislader
Voor de thuislaadkaart: Gelieve dit via het contactformulier aan te geven. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe thuislaadkaart ontvangt. De oude kaart zal zodra de nieuwe kaart wordt verstuurd worden losgekoppeld van de lader om misbruik te voorkomen.
Artikelen in deze sectie
- Nieuwe voorwaarden Q8 electric card (vanaf 7 juli 2025)
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Hoe vraag ik een extra Q8 electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder?
- Mijn Q8 electric kaart is verloren / beschadigd / gestolen. Wat moet ik doen?
- Ik heb mijn Q8 electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Q8 electric kaart
- Ik heb mijn Q8 electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
- Hoe kan ik een Q8 electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart?
- Hoeveel kost het gebruik van een Q8 electric-kaart?