Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
Gaat het om een publieke laadkaart?
Wij raden je allereerst aan om de verloren of defecte kaart zelf te deactiveren in de Q8 Electric app via de volgende stappen:
- Klik op het hamburger menu en selecteer ’Je Q8 electric kaart’
- Selecteer de kaart die je verloren hebt
- Klik onder het kaartnummer dat wordt getoond ‘Problemen met je Q8 electric kaart’
- Klik in het volgende scherm op de knop ‘Blokkeer je Q8 electric kaart’. Zo voorkom je dat iemand anders deze kaart kan gebruiken en/of de maandelijkse kaart kost doorloopt.
Particuliere klanten:
Indien je een nieuwe kaart wenst, kan je deze aanvragen via de Q8 electric app
Zakelijke klanten:
Indien je een nieuwe kaart wenst, kan je dit via het contactformulier aangeven.
Wij zullen voor jou een nieuwe kaart aanmaken en je een bevestiging sturen per mail.
Gaat het om een thuislaadkaart?
Als deze kaart niet (meer) werkt of deze is verloren kan je dit via het contactformulier aangeven en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe kaart ontvangt. De oude kaart zal zodra de nieuwe kaart wordt verstuurd worden losgekoppeld van de lader om misbruik te voorkomen.
Artikelen in deze sectie
- Hoe vraag is een extra Q8 Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder ?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Ik heb mijn Q8 electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Q8 electric kaart
- Ik heb mijn Q8 electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
- Hoe kan ik een Q8 electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Mijn Q8 electric kaart is verloren / kapot / gestolen. Wat moet ik doen?
- Hoeveel kost het gebruik van een Q8 electric-kaart?