Hoe kunnen we je helpen?

Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?

Gaat het om een publieke laadkaart?
Wij raden je allereerst aan om de verloren of defecte kaart zelf te deactiveren in de Q8 Electric app via de volgende stappen:

  • Klik op het hamburger menu en selecteer ’Je Q8 electric kaart’
  • Selecteer de kaart die je verloren hebt
  • Klik onder het kaartnummer dat wordt getoond ‘Problemen met je Q8 electric kaart’
  • Klik in het volgende scherm op de knop ‘Blokkeer je Q8 electric kaart’. Zo voorkom je dat iemand anders deze kaart kan gebruiken en/of de maandelijkse kaart kost doorloopt.

Particuliere klanten:

Indien je een nieuwe kaart wenst, kan je deze aanvragen via de Q8 electric app


Zakelijke klanten:

Indien je een nieuwe kaart wenst, kan je dit via het contactformulier aangeven.
Wij zullen voor jou een nieuwe kaart aanmaken en je een bevestiging sturen per mail.

 

Gaat het om een thuislaadkaart?
Als deze kaart niet (meer) werkt of deze is verloren kan je dit via het contactformulier aangeven en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe kaart ontvangt. De oude kaart zal zodra de nieuwe kaart wordt verstuurd worden losgekoppeld van de lader om misbruik te voorkomen.

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk