Hoe vraag is een extra Q8 Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder ?
Voor professionele gebruikers:
- Op het portaal waar je de Q8 Electric kaarten beheert, maak je eerst een nieuw profiel aan voor de gebruiker. Dit zorgt ervoor dat een nieuwe kaart voor deze gebruiker automatisch wordt uitgestuurd.
- Eens de kaart ontvangen is, kan de gebruiker de kaart activeren in de app.
Gaat het om een kaart bij de thuislader?
Hierbij zal de kaart worden verstuurd voordat de installatie plaatsvindt. Als deze kaart niet (meer) werkt of deze is verloren kan je dit via het contactformulier aangeven en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe kaart ontvangt.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Hoe vraag is een extra Q8 Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder ?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Ik heb mijn Q8 electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Q8 electric kaart
- Ik heb mijn Q8 electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
- Hoe kan ik een Q8 electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Mijn Q8 electric kaart is verloren / kapot / gestolen. Wat moet ik doen?
- Hoeveel kost het gebruik van een Q8 electric-kaart?