Ik wens mijn Q8 Electric contract stop te zetten. Hoe ga ik te werk?
Voor professionele gebruikers:
Wanneer je jouw Q8 Electric contract wenst stop te zetten, dien je hiervoor een mail te sturen naar EV@Q8.com Wij sturen je een bevestiging terug per mail. Je kaart mag je nadien eigenhandig vernietigen.
Voor particuliere klanten:
Wanneer je jouw Q8 electric app account wilt verwijderen, dan word je waar dat in lijn is met de GDPR-wetgeving en onze Algemene Voorwaarden uit al onze systemen verwijderd.
Wat moet je doen?
- Log in met je account in de Q8 electric app.
- Klik linksboven in de app op het menu icoon.
- Scrol tot onderaan de pagina en klik op “Account verwijderen”.
- Klik in de pop-up nogmaals op “Account verwijderen” om je account definitief te verwijderen.
Wanneer je je account hebt verwijderd in de app, zal je niet meer kunnen inloggen in de app of op het portaal. Je ontvangt meteen ook een e-mail die bevestigt dat je account en je gegevens verwijderd zijn. Let wel, mogelijks kunnen we niet al je gegevens verwijderen door o.a. de uitvoering van onze contractuele betrekking met jou (bv. openstaande betalingen), het tegemoetkomen aan de wettelijke vereiste om bepaalde documenten te bewaren (bv. facturen) en/of het behandelen van rechtsvorderingen (bv. contracten).
Artikelen in deze sectie
- Wat is 'roaming'?
- Ik ga verhuizen, wat moet ik met mijn laadpaal doen?
- Mijn BTW- nummer is gewijzigd. Wat moet ik ondernemen?
- Waar kan ik mijn klantgegevens wijzigen (adres, bedrijfsnaam of mailadres)?
- Ik wens mijn Q8 Electric contract stop te zetten. Hoe ga ik te werk?
- Je laadpalen bij je kantoor publiek toegankelijk maken?
- Laad ik mijn auto op met groene stroom?
- Waar kan ik mijn laadhistorie zien?