Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
Facturen van publieke en kantoorlaadsessies
Deze kun je terugvinden op https://electric.q8.be/portal/login
Om in te loggen gebruik je dezelfde gegevens als voor de Q8 Electric App.
Je vindt de facturen terug via het menu “Documents” (let wel, je dient een datum in te geven, voor je facturen verschijnen).
Facturen van thuislaadsessies van Powerdale Nexxtender thuisladers
Ook deze kun je terugvinden op https://electric.q8.be/portal/login
Zie hierboven voor meer informatie.
Facturen van thuislaadsessies van andere thuisladers
Deze kun je terugvinden in het nieuwe q8 electric portaal. Voor België: https://portal.q8electric.be/ en voor Luxemburg: https://portal.q8electric.lu/
Facturen van de installatie van hardware
Deze ontvang je van onze partner 50five. Heb je nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Artikelen in deze sectie
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Waarom staan de namen "Last Mile Solutions" en "Threeforce BV" op de factuur?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Q8 electric-app
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Op welke manieren kan ik betalen bij een laadpaal van Q8 electric?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
- Waarom komt de prijs in de Q8 electric-app niet overeen met het laadpunt?
- Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?