Mijn laadpas werkt niet meer
Als jouw laadpas niet meer functioneert, kan dit verschillende oorzaken hebben. Een van de mogelijke oorzaken is schade aan de RFID-antenne in de laadpas door blootstelling aan draadloze laders, zoals opladers voor smartphones of draadloze oortjes.
Wat kan ik doen om mijn laadpas te beschermen?
Om schade te voorkomen, raden we aan om je laadpas niet in de buurt van draadloze laders te bewaren. Zorg ervoor dat je laadpas niet op of vlak bij een draadloze lader wordt gelegd tijdens gebruik.
Wat moet ik doen als mijn laadpas niet meer werkt?
- Controleer eerst of de laadpas geactiveerd is:
- Voor kaarten die beginnen met BE-KUP of LU-KUP, kun je dit controleren in je Q8 electric-app.
- Voor kaarten die beginnen met BE-Q8C of LU-Q8C, kun je dit controleren in het Q8 electric-portaal.
- Test de laadpas bij een andere laadpaal om te zien of het probleem zich blijft voordoen.
- Als de laadpas nog steeds niet werkt, neem contact met ons op via het contactformulier. Vermeld hierbij dat de laadpas mogelijk in de buurt van een draadloze lader is geweest, zodat we dit kunnen meenemen in onze analyse.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Hoe vraag is een extra Q8 Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder ?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Ik heb mijn Q8 electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Q8 electric kaart
- Ik heb mijn Q8 electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
- Hoe kan ik een Q8 electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Mijn Q8 electric kaart is verloren / kapot / gestolen. Wat moet ik doen?
- Hoeveel kost het gebruik van een Q8 electric-kaart?