Ik wil een storing en/of defect aan een Q8 laadpunt melden
Excuses voor het ongemak en hartelijk dank dat u de moeite neemt om dit defect door te geven.
Storingen en defecten kunnen gemeld worden door een van de onderstaande contactopties te gebruiken:
Telefoon
We staan u graag te woord van maandag tot en met vrijdag tussen 8u en 18u via: +32 3 241 35 35.
Contact formulier
U kan u een storing en/of defect ook melden via het onderstaande contact formulier.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Er is een bedrag van €45,00 gereserveerd op mijn rekening
- Ik wil een storing en/of defect aan een Q8 laadpunt melden
- Mijn laadkaart wordt niet geaccepteerd op een Q8 electric lader, wat kan ik doen?
- Wat voor type laadpalen kan ik aantreffen bij publiek Q8 electric laadpunt?
- Hoe verwijder ik een laadkabel uit mijn voertuig?
- Waar kan ik een publieke Q8 electric lader vinden?
- Hoe start en stop ik een laadsessie met een betaalkaart of kredietaart ?
- Hoe start ik een laadsessie op een Q8 electric lader?
- Wat is de prijs die ik betaal bij een Q8 electric lader?
- Brengt Q8 electric extra kosten in rekening voor het betalen met een bankkaart of kredietkaart?