Ik heb mijn Q8 liberty kaart(en) ontvangen, zonder bijbehorende PIN-code(s) of omgekeerd.
Dit is normaal. Om veiligheidsredenen worden de Q8 Liberty Cards en de PIN-codes apart en op verschillende dagen verzonden.
Maar als je binnen de drie werkdagen na het ene pakket het andere nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de afdeling Card Sales Support van Kuwait Petroleum (Belgium) op het telefoonnummer 03 241 37 30.
Wij stellen dan alles in het werk om het mogelijke probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Kan ik ook mijn Q8 Liberty kaart gebruiken in de app?
- Wat met de instellingen van mijn Q8 Liberty kaart?
- Ik heb mijn Q8 liberty kaart(en) ontvangen, zonder bijbehorende PIN-code(s) of omgekeerd.
- Mijn Q8 liberty kaart vervalt op het einde van volgende maand. Moet ik iets doen?
- Mijn Q8 liberty kaart werkt niet meer. Wat moet ik doen?
- Kan ik mijn Q8 liberty kaart gebruiken in het buitenland?
- Wanneer mag ik mijn Q8 liberty kaarten en PIN-codes verwachten als ik vandaag het contract verstuur?
- Hoe vraag ik een extra Q8 liberty kaart aan?
- Tot wanneer is mijn Q8 liberty kaart geldig?
- Kan ik met mijn Q8 liberty kaart alle producten kopen?