Q8 smiles

Hoe pas je je profielgegevens aan?
Ik ben vergeten mijn kaart te scannen bij mijn laatste tankbeurt/shopaankoop.
Oeps, kan gebeuren! Neem dan binnen de 48u na de transactie contact met ons op via de app of via mail (Smile@Q8smiles.com) om je Smiles te laten bijboeken. Zorg ervoor dat je je kassaticket of ande...
Hoe spaar je Smiles vanuit je wagen
Kan ik met mijn tankkaart ook Smiles sparen?
Absoluut! Heb je een Q8 Liberty-kaart of een andere tankkaart waarmee je bij Q8 kan tanken*? Ook dan belonen we je met Smiles in de deelnemende Q8 en Q8 easy stations in Belgïe en Luxemburg. Voor m...
Hoe kan ik mobiel tanken via de Q8 app (des)activeren voor mijn Q8 liberty kaart(en)?
Log in op het liberty web via: https://portal.q8libertyweb.com/login  1. Klik op "Kaarten" in het menu aan de linkerkant 2.1 Indien alle kaarten wilt in of uitschakelen, klik op "mobiele autorisati...
Waar kan ik de CDC code van mijn Q8 liberty kaart vinden voor mobiel tanken via de Q8 app?
De CDC code voor mobiel tanken kan u bekomen via het Q8 liberty web.Log in op het liberty web via: https://portal.q8libertyweb.com/login  1. Klik op "Kaarten" in het menu aan de linkerkant2. klik o...
Hoe kan ik mij uitschrijven op nieuwsbrieven en updates?
Indien je geen nieuwsbrieven of updates meer via e-mail of via de Q8 app wenst te ontvangen, dan kan je via de Q8 app of www.q8smiles.com dit zeer eenvoudig aanpassen.  Via de website: 1. Surf naar...
Waar vind ik de cookieverklaring?
Lees onze cookieverklaring in de app ga hiervoor binnen jouw profiel naar "privacy & voorwaarden". Gebruik je liever de website? Surf naar https://smiles.q8.be (België) of https://smiles.q8.lu (Lux...
Hoe ga je van de oude Q8 smiles app naar de nieuwe Q8 app?
Ontdek de nieuwe betaalterminals en spaar nog makkelijker Smiles
Hoe geniet je van promo's?
Hoe verzilver je Smiles?
Hoe link je je Q8 smiles kaart aan je profiel?
Hoe vraag je een Q8 smiles-kaart aan?
Hoe registreer je je voor de Q8 app?
Ik wil mijn Q8 smiles account verwijderen. Wat moet ik doen?
Weet je het zeker? Natuurlijk vinden we het jammer dat je jouw account wilt verwijderen. We hebben jou graag als klant. Maar ook als we onze wegen scheiden, helpen wij je graag om te zorgen dat de ...
Ik ontvang liever geen e-mails van Q8 / Q8 smiles. Hoe schrijf ik me uit?
Zit jouw inbox al overvol? Snappen we. Via 'Mijn Profiel' in de Q8 app schrijf je je in 1-2-3 uit: vink gewoon het vakje 'Q8-communicatie' of 'Q8 nieuwsbrief' af. Of doe hetzelfde via het contactfo...
Ik wil me registreren, maar ik krijg een melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is.
Vreemd! Er zijn twee mogelijkheden:1. Misschien heeft je partner of een ander gezinslid zich al geregistreerd met jouw e-mailadres. Want je kunt je met elk e-mailadres maar één keer registreren. 2....
Het lukt me niet om me te registreren via Facebook of Google. Wat nu?
Het zou kunnen dat je internetverbinding niet stabiel is. Probeer eens om over te schakelen van wifi naar je mobiele netwerk, of andersom, als dat kan. Of probeer het later nog eens. Je kunt je tro...
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen om mijn account te activeren. Wat nu?
Check zeker even je 'ongewenste berichten' of je spam-inbox. Soms komen onze e-mails daar terecht. Vind je niks terug? Vraag de via de Q8 app op via q8smiles.be (België) of q8smiles.lu (Luxemburg) ...
Mijn smartphone is kwijt/gestolen. Wat doe ik met de Q8 app?
Ben je ingelogd in de app op je toestel, dan blijf je ook ingelogd. Voor je eigen veiligheid raden we je aan om je wachtwoord even opnieuw in te stellen. Dat kan via de website, of door de Q8 app o...
Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
Lees de Q8 smiles algemene voorwaarden na in de app ga hiervoor binnen jouw profiel naar "privacy & voorwaarden". Gebruik je liever de website? Surf naar https://smiles.q8.be (België) of https://sm...
Kan ik mij registreren zonder e-mailadres?
Om je te registreren op de Q8 smiles website of de Q8 app heb je altijd een telefoonnummer nodig. Daarnaast kan je je email adres toevoegen om verder op de hoogte te blijven van de verschillende pr...
Ik heb geen link ontvangen om mijn wachtwoord te veranderen. Wat nu?
Check zeker even je 'ongewenste berichten' of je spam-inbox. Soms komen onze e-mails daar terecht. Vind je niks terug? Neem dan zeker contact met ons op. Klik in de app op 'Profiel' en dan op 'Cont...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe stel ik het opnieuw in?
Oeps! Dat overkomt iedereen weleens. Gelukkig stel je via de Q8 app of de website je paswoord vlotjes opnieuw in. Klik gewoon in het loginscherm op de 'Wachtwoord vergeten?'-link. Je krijgt daarna ...
Waar vind ik de Q8 privacyverklaring?
Je vindt onze privacyverklaring in de Q8 app ga hiervoor binnen jouw profiel naar "privacy & voorwaarden". Gebruik je liever de website? Surf naar q8smiles.be (België) of q8smiles.lu (Luxemburg). H...
Wat als mijn partner en ik hetzelfde e-mailadres gebruiken?
Als jullie allebei Smiles willen sparen met een afzonderlijke kaart of app, maak je best een extra e-mailadres aan. Zo kunnen jullie nog sneller Smiles sparen en allebei profiteren van leuke extraa...
Hoe activeer ik mijn account?
Kun je niet wachten om je account te activeren en Smiles te sparen? Snappen we. Volg gewoon deze stappen:1. Registreer je via de app of op q8smiles.be (België) of q8smiles.lu (Luxemburg). 2. Klik o...
Zijn er voorwaarden verbonden aan het sparen van Smiles?
Ja. Bekijk de algemene voorwaarden via de app ga hiervoor binnen jouw profiel naar "privacy & voorwaarden". Gebruik je liever de website? Surf naar q8smiles.be (België) of q8smiles.lu (Luxemburg).
Ik heb een nieuwe smartphone gekocht. Kan ik de Q8 app blijven gebruiken?
Absoluut! Gewoon even je favoriete app opnieuw installeren en inloggen met het e-mailadres en wachtwoord dat je op je vorige telefoon gebruikte.