Hoe link ik mijn laadkabel aan mijn Q8 electric account?
Voor gebruikers van de Nexxtender Mobile
Volg hiervoor deze stappen:
- Download de ‘Nexxtmove’ app op je smartphone uit de Google Playstore (Android) of de App store (iOS)
- Open de applicatie, login met je Q8 electric username & wachtwoord (let op: deze zijn hoofdlettergevoelig) en aanvaard de algemene voorwaarden als u dit nog niet heeft gedaan. Hier kan je de Nexxtender Mobile vinden. Staat deze hier niet? Neem contact op met via het contactformulier.
- Als je in de buurt bent van de kabel kan je via de app verbinden door op de Nexxtender mobile te klikken bij 'mijn laadtoestellen'
- Om de laadsessies in de toekomst te synchroniseren, is het noodzakelijk om telkens verbinding te maken via de applicatie en een bluetoothverbinding. Hiervoor dien je je in de directe nabijheid van je laadkabel te bevinden. Vervolgens klik je op ‘synchroniseer nu’.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
- Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
- Hoe/wanneer moet ik de installatie betalen?
- Waarom worden er extra kosten berekend na de installatie?
- Wordt bestrating weer teruggelegd na een installatie?
- Moet mijn meterkast worden aangepast voor de installatie?
- Moet ik aanwezig zijn tijdens de installatie?
- Hoe lang duurt het installeren van een laadpaal?
- Mijn kruipruimte is nat/vies, komen jullie wel installeren?
- Hoe gaat een installatie van een laadpaal in zijn werk?