Ik heb na mijn transactie (tanken of shoppen) bij Q8 geen Smiles ontvangen. Hoe meld ik dat?
Soms kan een technisch probleem ervoor zorgen dat jouw Smiles vertraagd of niet toegevoegd worden.
Neem dan binnen de 48 uur na de transactie contact op met onze Q8 smiles-klantendienst via het contactformulier in de app of op onze website (België of Luxemburg) of contacteer ons via mail (Smile@q8smiles.com).
Hou zeker je kassaticket of een ander aankoopbewijs bij de hand. Zo kunnen we je de Smiles toekennen waarop je recht hebt!
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Ik ben vergeten mijn kaart te scannen bij mijn laatste tankbeurt/shopaankoop.
- Kan ik met mijn tankkaart ook Smiles sparen?
- Kan ik mij registreren zonder e-mailadres?
- Zijn er voorwaarden verbonden aan het sparen van Smiles?
- Kan ik de Smiles van verschillende kaarten samenvoegen?
- Hoe lang blijven mijn gespaarde Smiles geldig?
- Krijg ik 100 Smiles cadeau bij mijn registratie?
- Ik spaar al Smiles met een kaart. Kan ik ook Smiles sparen via de Q8 app?
- Moet ik mij registreren om Smiles te sparen?
- Hoe bewaar ik het overzicht van mijn Smiles?