De pomp werkt niet. Wat nu?
Indien je geen foutmelding ontvangen hebt tijdens het proces en je merkt bij het tanken dat de pomp niet werkt, volstaat het om het tankpistool even uit de pomp te halen en terug te plaatsen. Op deze manier annuleer je heel gemakkelijk jouw transactie. Je kan nu opnieuw proberen aan een andere pomp.
Helpt dit niet? Contacteer dan onze klantendienst op het nummer +32 3 241 35 35 of maak een melding via www.q8.be/vraag
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- De pomp werkt niet. Wat nu?
- De bandenblazer werkt niet.
- De pomp werkt traag.
- Er is een lekkage. Wat nu?
- Het prijzenbord werkt niet.
- De pomp slaat niet af.
- De prijs op het prijzenbord komt niet overeen met de prijs op de pomp. Wat nu?
- Ik heb de indruk dat ik meer betaald heb dan er aan brandstof in mijn tank kan. Wat nu?
- Ik heb het vermoeden dat de brandstof vervuild is.
- Hoe meld ik schade.