Ik heb geen link ontvangen om mijn wachtwoord te veranderen. Wat nu?
Check zeker even je 'ongewenste berichten' of je spam-inbox. Soms komen onze e-mails daar terecht. Vind je niks terug? Neem dan zeker contact met ons op. Klik in de app op 'Profiel' en dan op 'Contacteer ons', ga via het contactformulier op onze website (België of Luxemburg), of bel naar het gratis nummer 0800 11 323 (België) of 8002 7667 (Luxemburg).
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Hoe pas je je profielgegevens aan?
- Hoe kan ik mij uitschrijven op nieuwsbrieven en updates?
- Waar vind ik de cookieverklaring?
- Ik wil mijn Q8 smiles account verwijderen. Wat moet ik doen?
- Ik ontvang liever geen e-mails van Q8 / Q8 smiles. Hoe schrijf ik me uit?
- Ik wil me registreren, maar ik krijg een melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is.
- Het lukt me niet om me te registreren via Facebook of Google. Wat nu?
- Mijn smartphone is kwijt/gestolen. Wat doe ik met de Q8 app?
- Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
- Ik heb geen link ontvangen om mijn wachtwoord te veranderen. Wat nu?