Ik wil me registreren, maar ik krijg een melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is.
Vreemd! Er zijn twee mogelijkheden:
1. Misschien heeft je partner of een ander gezinslid zich al geregistreerd met jouw e-mailadres. Want je kunt je met elk e-mailadres maar één keer registreren.
2. Is dat niet zo? Dan is jouw e-mailadres mogelijk onrechtmatig gebruikt. Stuur dan een mailtje naar privacy@Q8smiles.be (België) of privacy@q8smiles.lu (Luxemburg).
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mij uitschrijven op nieuwsbrieven en updates?
- Waar vind ik de cookieverklaring?
- Ik wil mijn Q8 smiles account verwijderen. Wat moet ik doen?
- Ik ontvang liever geen e-mails van Q8 / Q8 smiles. Hoe schrijf ik me uit?
- Ik wil me registreren, maar ik krijg een melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is.
- Het lukt me niet om me te registreren via Facebook of Google. Wat nu?
- Mijn smartphone is kwijt/gestolen. Wat doe ik met de Q8 app?
- Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
- Ik heb geen link ontvangen om mijn wachtwoord te veranderen. Wat nu?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe stel ik het opnieuw in?