Mijn smartphone is kwijt/gestolen. Wat doe ik met de Q8 app?
Ben je ingelogd in de app op je toestel, dan blijf je ook ingelogd. Voor je eigen veiligheid raden we je aan om je wachtwoord even opnieuw in te stellen. Dat kan via de website, of door de Q8 app op je nieuwe toestel te downloaden. Zo wordt de app op je verloren/gestolen toestel afgesloten.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik mij uitschrijven op nieuwsbrieven en updates?
- Waar vind ik de cookieverklaring?
- Ik wil mijn Q8 smiles account verwijderen. Wat moet ik doen?
- Ik ontvang liever geen e-mails van Q8 / Q8 smiles. Hoe schrijf ik me uit?
- Ik wil me registreren, maar ik krijg een melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is.
- Mijn smartphone is kwijt/gestolen. Wat doe ik met de Q8 app?
- Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
- Ik heb geen link ontvangen om mijn wachtwoord te veranderen. Wat nu?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe stel ik het opnieuw in?
- Waar vind ik de Q8 privacyverklaring?