Ik krijg een foutmelding bij het scannen van mijn voucher. Wat nu?
Check even of de voucher nog wel geldig is. Is dat niet zo? Dan kun je hem helaas niet meer gebruiken. Is hij wél nog geldig? Vraag dan even hulp aan het winkelpersoneel. Of neem contact op met de Q8 smiles-klantendienst via het contactformulier (België of Luxemburg) of via het gratis nummer 0800 11 323 (België) of 8002 7667 (Luxemburg).
Gaat het om een voucher van een van onze partners? Dan heb je de voucher mogelijks al gebruikt maar niet verwijderd van de Q8 app. Vouchers van partners worden nooit automatisch verwijderd uit de Q8 app, waardoor het lijkt dat vouchers nog geldig zijn terwijl dit niet altijd het geval is. Daarom raden we je aan om contact op te nemen met de klantendienst van de partner in kwestie om de status van de voucher(s) te controleren.
Artikelen in deze sectie
- Ik wil mijn voucher inruilen, maar ik vind hem niet meer terug in de app. Wat nu?
- Ik krijg een foutmelding bij het scannen van mijn voucher. Wat nu?
- Ik heb meerdere vouchers. Hoe kan ik zien of een bon al gebruikt werd?
- Wie zijn de Q8 smiles-cadeaupartners?
- Hoelang blijven mijn vouchers geldig?
- Hoeveel Smiles heb ik nodig voor een voucher?
- Hoe kan ik Smiles inwisselen voor vouchers?