Ik heb mijn Q8 smiles-kaart aangevraagd, maar nog niet ontvangen.
Via de post kan het tot 14 dagen duren voor je kaart geleverd wordt. Wacht je al langer? Neem dan even contact op met onze klantendienst via het contactformulier in de app of op onze website (België of Luxemburg). Of bel voor dringende vragen naar het gratis nummer 0800 11 323 (België) of 8002 7667 (Luxemburg).
Wil je meteen Smiles sparen? Pik dan je kaart op in een van de Q8-stations in België of Luxemburg. Of download gewoon de Q8 app via de App Store of op Google Play.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Wat als mijn partner en ik hetzelfde e-mailadres gebruiken?
- Hoe kan ik deelnemen aan Q8 smiles?
- Kan ik Smiles kopen?
- Kan ik betalen met mijn Q8 smiles-kaart en/of de app?
- Kan ik mijn Q8 smiles-kaart ook ergens anders gebruiken?
- Wat is het verschil tussen de Q8 smiles-kaart en de app?
- Kan ik de Q8 app gebruiken op elk type smartphone?
- Ik heb een Q8 smiles-kaart gevonden die niet de mijne is. Wat doe ik ermee?
- Ik heb mijn Q8 smiles-kaart aangevraagd, maar nog niet ontvangen.