Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
Indien er sprake is van schade ten tijde van een installatie, neemt de installatiespecialist contact op met het hoofdkantoor van Q8’s installatiepartner 50five. De installatiespecialist en 50five stellen vast of de schade door de installatiespecialist veroorzaakt is. Als dit wordt vastgesteld, stuurt 50five je een e-mail waarin 50five schriftelijk de schade erkent en gaat kijken naar een gepaste vergoeding. Q8 en 50five kunnen echter niet aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van gevolgschade.
Meer informatie vind je in onze aanvullende installatievoorwaarden.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
- Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
- Hoe/wanneer moet ik de installatie betalen?
- Waarom worden er extra kosten berekend na de installatie?
- Wordt bestrating weer teruggelegd na een installatie?
- Moet mijn meterkast worden aangepast voor de installatie?
- Moet ik aanwezig zijn tijdens de installatie?
- Hoe lang duurt het installeren van een laadpaal?
- Mijn kruipruimte is nat/vies, komen jullie wel installeren?
- Hoe gaat een installatie van een laadpaal in zijn werk?