Hoe kunnen we je helpen?

Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?

Als je de afspraak wil verzetten kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Is de afspraak binnen 3 dagen? Bel dan met onze klantenservice.


Indien op de afgesproken installatiedatum, de werken niet kunnen doorgaan voor het plaatsen van een laadpaal thuis, omwille van een fout of foutief verstrekte informatie* en dit niet tijdig is gemeld (2 werkdagen vóór de voorziene datum van afspraak), wordt een annulatie- en/of uitstelkost aangerekend aan de bestuurder. Indien de bestuurder minder dan twee (2) werkdagen vóór de voorziene datum van afspraak inlicht, zal hem het forfaitaire bedrag voor een nodeloze verplaatsing worden aangerekend.


* Voorbeelden (niet limitatief):
Afspraak vergeten, niemand aanwezig, elektrische installatie niet gekeurd/niet conform, belemmering van de werken (die ook niet konden worden vastgesteld tijdens het vooronderzoek), gewijzigde situatie van de voorziene werken etc.

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk