Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
Als je de afspraak wil verzetten kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Is de afspraak binnen 3 dagen? Bel dan met onze klantenservice.
Indien op de afgesproken installatiedatum, de werken niet kunnen doorgaan voor het plaatsen van een laadpaal thuis, omwille van een fout of foutief verstrekte informatie* en dit niet tijdig is gemeld (2 werkdagen vóór de voorziene datum van afspraak), wordt een annulatie- en/of uitstelkost aangerekend aan de bestuurder. Indien de bestuurder minder dan twee (2) werkdagen vóór de voorziene datum van afspraak inlicht, zal hem het forfaitaire bedrag voor een nodeloze verplaatsing worden aangerekend.
* Voorbeelden (niet limitatief):
Afspraak vergeten, niemand aanwezig, elektrische installatie niet gekeurd/niet conform, belemmering van de werken (die ook niet konden worden vastgesteld tijdens het vooronderzoek), gewijzigde situatie van de voorziene werken etc.
Artikelen in deze sectie
- Ik wil mijn afspraak verzetten of annuleren, hoe doe ik dat?
- Er is schade ontstaan tijdens de installatie, wat nu?
- Hoe/wanneer moet ik de installatie betalen?
- Waarom worden er extra kosten berekend na de installatie?
- Wordt bestrating weer teruggelegd na een installatie?
- Moet mijn meterkast worden aangepast voor de installatie?
- Moet ik aanwezig zijn tijdens de installatie?
- Hoe lang duurt het installeren van een laadpaal?
- Mijn kruipruimte is nat/vies, komen jullie wel installeren?
- Hoe gaat een installatie van een laadpaal in zijn werk?