Het bedrag op mijn ticket stemt niet overeen met mijn betaling. Wat nu?

Het komt helaas soms voor dat een klant het ticket van de voorgaande klant ontvangt. Dit kan door een technische storing komen of omdat de vorige klant zijn ticket niet heeft opgevraagd. Je kan controleren of het ticket daadwerkelijk van jou is door het kaartnummer, vermeld op het ticket, te vergelijken met het nummer van jouw betaalkaart.

  • Komen deze kaartnummers niet overeen?

    Je hebt dus het ticket van de voorgaande klant ontvangen. Bij een station met personeel kan je steeds binnen de 14 dagen het juiste ticket aan de kassa opvragen. (klik hier voor de contactgegevens van het Q8 station).

    Tankte je bij een onbemand station, dan kan je jouw ticket opvragen door dit contactformulier in te vullen.
  • Komen de kaartnummers wel overeen?

    Als je bij een station met personeel hebt getankt, aarzel dan zeker niet hen dit te melden. Ze worden graag op de hoogte gebracht zodat dit snel kan verholpen worden en zullen je ook verder begeleiden in de nodige procedure. Merk je dit pas later op, dan kan je de contactgegevens van het tankstation steeds hier terugvinden om hen te contacteren.

    Wanneer je tankte bij een onbemand station, dan vragen we je om dit contactformulier te vervolledigen en jouw ticket samen met de transactie op jouw bankafschrift als bijlage toe te voegen. We nemen dit dan zo spoedig mogelijk op met de bevoegde instanties.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 4
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk