Mijn smartphone valt uit/mijn batterij is plat. Wat nu?
Oeps! Dat is natuurlijk niet zo handig. Geen nood wanneer dit tijdens het tanken gebeurt. Je transactie wordt automatisch afgerond van zodra je het tankpistool terugplaatst in de pomp. Zat je net midden in het transactieproces? Ook hier is er geen probleem. Jouw transactie zal niet doorgaan. Het volstaat hierbij om even het tankpistool uit de pomp te halen en terug te plaatsen. Zo ben je steeds zeker dat je transactie geannuleerd werd. Je kan daarna jouw tankbeurt nog steeds beginnen via de terminal met jouw betaal- of tankkaart.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Waar vind ik de OTP (One Time Passcode) die nodig is om mijn Q8 Liberty kaart toe te voegen?
- Hoe koppel ik een betaalkaart of tankkaart aan mijn Q8 account?
- Ik krijg een foutmelding bij het mobiel tanken. Wat moet ik doen?
- Ik krijg steeds een foutmelding dat mijn telefoon niet voldoende beveiligd is. Wat moet ik doen?
- Kan ik nog steeds mobiel tanken met mijn betaal- of Q8 Liberty kaart wanneer ik een andere smartphone gebruik?
- Wat moet ik doen om Smiles te sparen bij mijn mobiele transactie?
- Welke betaal- of tankkaarten kan ik gebruiken in de app?
- Is dit wel veilig via mijn telefoon?
- Betaal ik extra kosten als ik gebruik maak van mobiel tanken via de app?
- Aan welke brandstofprijs tank ik wanneer ik de app gebruik?