Mobiel tanken
- Waar vind ik de OTP (One Time Passcode) die nodig is om mijn Q8 Liberty kaart toe te voegen?
- Hoe koppel ik een betaalkaart of tankkaart aan mijn Q8 account?
- Ik krijg een foutmelding bij het mobiel tanken. Wat moet ik doen?
- Ik krijg steeds een foutmelding dat mijn telefoon niet voldoende beveiligd is. Wat moet ik doen?
- Kan ik nog steeds mobiel tanken met mijn betaal- of Q8 Liberty kaart wanneer ik een andere smartphone gebruik?
- Wat moet ik doen om Smiles te sparen bij mijn mobiele transactie?
- Welke betaal- of tankkaarten kan ik gebruiken in de app?
- Is dit wel veilig via mijn telefoon?
- Betaal ik extra kosten als ik gebruik maak van mobiel tanken via de app?
- Aan welke brandstofprijs tank ik wanneer ik de app gebruik?
- Mijn pompnummer staat niet in de app. Kan ik tanken?
- Moet ik de instellingen van mijn mobile banking app aanpassen om te kunnen tanken met de Q8 smiles-app?
- Ik heb een andere vraag over mobiel tanken. Waar kan ik terecht?
- Werkt mobiel tanken ook in het buitenland?
- Ik ben mijn smartphone verloren. Wat nu?
- Waarom heb ik mij moeten registreren om gebruik te maken van mobiel tanken?
- Waar kan ik een overzicht van mijn tankbeurten terugvinden?
- Waar kan ik mobiel tanken?
- Mijn smartphone valt uit/mijn batterij is plat. Wat nu?
- Kan ik mijn ticket nog aan de terminal printen wanneer ik gebruik maak van mobiel tanken?
- Hoe werkt mobiel tanken?
- Kan ik ook mobiel tanken op andere tankstations?
- Ik ben op een Q8-station, maar ik kan toch geen tankstation selecteren. Wat doe ik?
- Is het toegelaten om mijn smartphone aan de pomp te gebruiken?