Mijn contract werd definitief geblokkeerd. Wat nu?

Er zijn enkele redenen waardoor uw contract definitief geblokkeerd kan worden:

  • Uw BTW nummer is niet langer actief:

In dit geval kan u een nieuwe aanvraag indienen met uw nieuwe bedrijfsgegevens via https://q8liberty.q8.be/offerte-aanvragen 

  • U heeft uw Liberty kaart al meer dan 12 maanden niet meer gebruikt:

In dit geval kan u een nieuwe aanvraag indienen via https://q8liberty.q8.be/offerte-aanvragen 

  • U heeft meerdere late betalingen van openstaande facturen of een factuur die langer dan 40 dagen heeft opengestaan:

Helaas hebben we moeten beslissen om het account definitief stop te zetten, waardoor u de Q8 Libery kaarten in uw bezit mag vernietigen. U kan uiteraard nog bij Q8 blijven tanken met een gewone bankkaart of een kredietkaart. Als zelfstandige kan u facturenbekomen van uw tankbeurten bij Q8. Voor de transacties in Q8 easy stations, mag u de tickets naar ons mailen en kunnen wij deze op factuur zetten. Voor de transacties in bemande stations, kan u rechtstreeks aan de uitbater van het station vragen om een factuur voor u op te maken.

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk