Mijn contract werd definitief geblokkeerd. Wat nu?
Er zijn enkele redenen waardoor uw contract definitief geblokkeerd kan worden:
- Uw BTW nummer is niet langer actief:
In dit geval kan u een nieuwe aanvraag indienen met uw nieuwe bedrijfsgegevens via https://q8liberty.q8.be/offerte-aanvragen
- U heeft uw Liberty kaart al meer dan 12 maanden niet meer gebruikt:
In dit geval kan u een nieuwe aanvraag indienen via https://q8liberty.q8.be/offerte-aanvragen
- U heeft meerdere late betalingen van openstaande facturen of een factuur die langer dan 40 dagen heeft opengestaan:
Helaas hebben we moeten beslissen om het account definitief stop te zetten, waardoor u de Q8 Libery kaarten in uw bezit mag vernietigen. U kan uiteraard nog bij Q8 blijven tanken met een gewone bankkaart of een kredietkaart. Als zelfstandige kan u facturenbekomen van uw tankbeurten bij Q8. Voor de transacties in Q8 easy stations, mag u de tickets naar ons mailen en kunnen wij deze op factuur zetten. Voor de transacties in bemande stations, kan u rechtstreeks aan de uitbater van het station vragen om een factuur voor u op te maken.