Hoe kunnen we je helpen?

Hoe kan ik een factuur ontvangen van mijn tankbeurten bij Q8 en Q8 easy? (enkel voor bedrijven)

(Dit antwoord is enkel van toepassing voor BTW-plichtigen)

Tank je bij een Q8-station met uitbater? Dan kan men op het station, op basis van de door jou aangeleverde tankbonnen, een factuur opstellen.

Tank je op onze Q8 easy stations? Stuur dan onderstaand formulier naar rmt@q8.be samen met de bonnetjes en/of bankafschriften - tot max. 1 jaar terug - van de te factureren transacties (bij voorkeur formulier en bewijzen in één enkele e-mail). Vergeet zeker niet je volledige facturatiegegevens (bedrijfsnaam, adres, BTW- of ondernemingsnummer) en het te factureren totaal in te vullen. Retail Manual Transactions (rmt) zal na ontvangst van bovenstaande informatie per e-mail je factuur doorsturen. In drukkere periodes kan dit tot enkele weken in beslag nemen.

Je vindt hier het formulier in het Nederlands en in het Frans.

Tank je met een Q8 Liberty Card en heb je vragen over ontvangen facturen of wens je een duplicaat te bekomen? Neem dan contact op met onze Q8 Liberty klantendienst via cardsupport@q8.be.

TIP: Heb je al gedacht aan een Q8 Liberty Card?
Om deze omslachtige procedure in de toekomst te vergemakkelijken, kunnen we je een éénvoudig en voordelig alternatief aanbieden. Met de Q8 Liberty tankkaart (enkel beschikbaar voor BTW-plichtigen) ontvang je om de 2 weken automatisch een factuur van al je tankbeurten. De kaart is volledig gratis en je kan ermee terecht in elk Q8 en Q8 easy station in België. .
Klik hier indien je interesse hebt in de Q8 Liberty Card. 

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk