Ik heb mijn Q8 electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
Afhankelijk van de postbezorging in je regio ontvang je de kaart in de meeste gevallen binnen 5 werkdagen na je aanvraag. Als je de kaart na 10 werkdagen nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de Q8 electric klantendienst om de status van je aanvraag na te laten kijken.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Hoe vraag is een extra Q8 Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder ?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Ik heb mijn Q8 electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Q8 electric kaart
- Ik heb mijn Q8 electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
- Hoe kan ik een Q8 electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Mijn Q8 electric kaart is verloren / kapot / gestolen. Wat moet ik doen?
- Hoeveel kost het gebruik van een Q8 electric-kaart?