Ik krijg een foutmelding bij een publiek laadpunt
Controleer in de Q8 electric-app of je laadkaart correct gekoppeld is aan je profiel in de app.
- Is dit niet het geval, link dan eerst je laadkaart in de Q8 electric-app. Een uitleg vind je hier.
- Is dit wel het geval, controleer dan de status van het laadpunt in de Q8 electric-app:
- Indien het laadpunt zichtbaar is in de Q8 electric-app én deze heeft een groen icoontje met een vinkje, dan zou je Q8 electric kaart op dit laadpunt moeten werken. Neem contact op met de Q8 electric klantendienst.
- Heeft het laadpunt een geel icoontje met een bliksem of een zwart icoontje met een vraagteken, dan is deze bezet of defect en dien je een ander laadpunt te gebruiken of de provider van het laadpunt te contacteren. De gegevens van de provider staan in meeste gevallen op het laadpunt zelf.
- Indien het laadpunt niet zichtbaar is in de Q8 electric-app, dan wordt de Q8 electric kaart hier niet aanvaard en dien je een ander laadpunt te gebruiken.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Mijn laadpaal herkent mijn laadpas niet
- Hoe kan ik mijn laadpaal resetten in geval van storing?
- Wat betekenen de kleuren LEDs of foutcodes op mijn laadpaal?
- Ik krijg de stekker niet uit mijn laadpunt, wat kan ik doen?
- Mijn auto laadt langzaam op, hoe kan dat?
- Mijn laadsessie blijf lopen. Wat nu?
- Ik krijg een foutmelding bij een publiek laadpunt
- Er is een storing/defect aan een laadpaal bij mij thuis of op het werk. Wat kan ik doen?