Hoe kunnen we je helpen?

Hoe kan ik mijn laadpaal resetten in geval van storing?

Je kunt zelf je laadpaal resetten bij een storing, mits je gebruikmaakt van het Q8 electric thuislaadportaal.

Het resetten doe je als volgt:

  • Ga naar de loginpagina en ga naar je laadbeheer. Controleer goed of je het juiste laadbeheer heeft aangeklikt, anders is het niet mogelijk om in te loggen.
  • Na het inloggen ga je in het menu naar ‘Oplaadpunten’. Hier zie je jouw eigen laadpunt.
  • Klik op het blauwe laadpunt ID, scrol naar beneden en kies daar voor een zachte reset.
  • Kijk of de storing hiermee is verholpen.
  • Is de storing niet verholpen met de zachte reset, dan kun je nog een harde reset doen.

Heb je geen laadbeheer, dan kun je proberen in de meterkast de laadpaal van de stroom te halen. Doe dit voor minimaal 15 minuten voor een volledige reset.

Als bovenstaande de storing niet verhelpt, neem dan contact met ons op.

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk