Waar kan ik mijn klantgegevens wijzigen (adres, bedrijfsnaam of mailadres)?

Voor professionele gebruikers:
Je kan je klantgegevens niet zelf wijzigen via het online klantenportaal. Stuur hiervoor een mail naar EV@Q8.com Wij sturen een bevestiging terug per mail, zodra de gegevens gewijzigd zijn.

 

Voor particuliere gebruikers:
Je kan jouw gegevens zelf wijzigen in de app. Je kan je naam (voor- en achternaam) en e-mail adres wijzigen bij persoonlijke details (je komt daar terecht door op het “menu icoon” te klikken).
Bedrijfsgegevens heb je niet als particulier dus die kan je ook niet wijzigen.

Je adres wordt in de app weergegeven als “facturatieadres” en is eigenlijk gekoppeld aan je kredietkaart. Deze kan je wijzigen door op het menu icoon te klikken, dan betaalinformatie en dan “je facturatieadres”.

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk