Waar kan ik mijn klantgegevens wijzigen (adres, bedrijfsnaam of mailadres)?
Voor professionele gebruikers:
Je kan je klantgegevens niet zelf wijzigen via het online klantenportaal. Stuur hiervoor een mail naar EV@Q8.com Wij sturen een bevestiging terug per mail, zodra de gegevens gewijzigd zijn.
Voor particuliere gebruikers:
Je kan jouw gegevens zelf wijzigen in de app. Je kan je naam (voor- en achternaam) en e-mail adres wijzigen bij persoonlijke details (je komt daar terecht door op het “menu icoon” te klikken).
Bedrijfsgegevens heb je niet als particulier dus die kan je ook niet wijzigen.
Je adres wordt in de app weergegeven als “facturatieadres” en is eigenlijk gekoppeld aan je kredietkaart. Deze kan je wijzigen door op het menu icoon te klikken, dan betaalinformatie en dan “je facturatieadres”.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Wat is 'roaming'?
- Ik ga verhuizen, wat moet ik met mijn laadpaal doen?
- Mijn BTW- nummer is gewijzigd. Wat moet ik ondernemen?
- Waar kan ik mijn klantgegevens wijzigen (adres, bedrijfsnaam of mailadres)?
- Ik wens mijn Q8 Electric contract stop te zetten. Hoe ga ik te werk?
- Je laadpalen bij je kantoor publiek toegankelijk maken?
- Laad ik mijn auto op met groene stroom?
- Waar kan ik mijn laadhistorie zien?