Ik wens mijn rekeningnummer te wijzigen
Gelieve een e-mail te sturen naar Cardsupport@q8.be en daarin aan te geven of u een zakelijke of een privé rekening wilt activeren voor de nieuwe domiciliëring. U ontvangt vervolgens een link van onze partner Twikey waarmee u de activatie online kunt voltooien.
Met vriendelijke groet,
Gerelateerd aan:
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Ik wens mijn rekeningnummer te wijzigen
- Wat is 'roaming'?
- Ik ga verhuizen, wat moet ik met mijn laadpaal doen?
- Mijn BTW- nummer is gewijzigd. Wat moet ik ondernemen?
- Waar kan ik mijn klantgegevens wijzigen (adres, bedrijfsnaam of mailadres)?
- Ik wens mijn Q8 Electric contract stop te zetten. Hoe ga ik te werk?
- Je laadpalen bij je kantoor publiek toegankelijk maken?
- Laad ik mijn auto op met groene stroom?
- Waar kan ik mijn laadhistorie zien?