Hoe kunnen we je helpen?

Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?

Helaas kan je op dit moment geen ticket krijgen van je laadsessie op een Q8 electric lader. Wel kan je de betaling terugvinden via de rekeningafschriften van je bank.

 

Indien je betaald hebt met een andere laadkaart dan de Q8 electric kaart, zal je een factuur krijgen van je laadkaartaanbieder.

 

We onderzoeken de mogelijkheden om in de toekomst een ticket aan te kunnen bieden. Wil je nu al een factuur ontvangen van je laadsessies, vraag dan de gratis Q8 electric kaart aan via de Q8 electric-app. Je ontvangt dan maandelijks een afrekening via e-mail.

Heb je toch nood aan bijkomende informatie aangaande de door jou uitgevoerde laadbeurt? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via het contactformulier en vul zoveel als mogelijke gekende gegevens van je laadbeurt in zodat onze medewerkers alle informatie kunnen opzoeken.

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk