Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
Helaas kan je op dit moment geen ticket krijgen van je laadsessie op een Q8 electric lader. Wel kan je de betaling terugvinden via de rekeningafschriften van je bank.
Indien je betaald hebt met een andere laadkaart dan de Q8 electric kaart, zal je een factuur krijgen van je laadkaartaanbieder.
We onderzoeken de mogelijkheden om in de toekomst een ticket aan te kunnen bieden. Wil je nu al een factuur ontvangen van je laadsessies, vraag dan de gratis Q8 electric kaart aan via de Q8 electric-app. Je ontvangt dan maandelijks een afrekening via e-mail.
Heb je toch nood aan bijkomende informatie aangaande de door jou uitgevoerde laadbeurt? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via het contactformulier en vul zoveel als mogelijke gekende gegevens van je laadbeurt in zodat onze medewerkers alle informatie kunnen opzoeken.
Artikelen in deze sectie
- Er is een bedrag van €45,00 gereserveerd op mijn rekening
- Ik wil een storing en/of defect aan een Q8 laadpunt melden
- Mijn laadkaart wordt niet geaccepteerd op een Q8 electric lader, wat kan ik doen?
- Wat voor type laadpalen kan ik aantreffen bij publiek Q8 electric laadpunt?
- Hoe verwijder ik een laadkabel uit mijn voertuig?
- Waar kan ik een publieke Q8 electric lader vinden?
- Hoe start en stop ik een laadsessie met een betaalkaart of kredietaart ?
- Hoe start ik een laadsessie op een Q8 electric lader?
- Wat is de prijs die ik betaal bij een Q8 electric lader?
- Brengt Q8 electric extra kosten in rekening voor het betalen met een bankkaart of kredietkaart?