Hoe meld ik schade.
Heb je schade opgelopen op een Q8 station met personeel, aarzel dan zeker niet hen dit te melden. Ze worden graag op de hoogte gebracht en onderzoeken zo snel mogelijk de oorzaak zodat dit spoedig kan verholpen worden. Ze zullen je ook verder begeleiden in de nodige procedure. (klik hier voor de contactgegevens van het Q8 station)
Heb je echter schade geleden op een onbemand tankstation? Dan stellen we het erg op prijs dat je het ons laat weten via dit formulier. We stellen dan meteen een onderzoek in en brengen je zo spoedig mogelijk op de hoogte van het resultaat.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- De pomp werkt niet. Wat nu?
- Ik wens iets te melden over de service van een Q8 tankstation.
- De bandenblazer werkt niet.
- De pomp werkt traag.
- Er is een lekkage. Wat nu?
- Het prijzenbord werkt niet.
- De pomp slaat niet af.
- De prijs op het prijzenbord komt niet overeen met de prijs op de pomp. Wat nu?
- Ik heb de indruk dat ik meer betaald heb dan er aan brandstof in mijn tank kan. Wat nu?
- Hoe meld ik schade.