Er is een lekkage. Wat nu?
Onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank dat u de moeite neemt om dit defect door te geven.
Kom je dit tegen op een Q8 station met personeel, aarzel dan zeker niet hen dit te melden. Ze worden graag op de hoogte gebracht zodat dit snel kan verholpen worden en zullen je ook verder begeleiden in de nodige procedure. (klik hier voor de contactgegevens van het Q8 station)
Indien je de lekkage vaststelt op een onbemand tankstation, dan stellen we het erg op prijs dat je het ons laat weten via dit formulier. We sturen meteen de technieker langs om het defect zo snel mogelijk te verhelpen.
Heb je door dit defect schade opgelopen? Gelieve dit dan te melden via dit formulier. We stellen dan meteen een onderzoek in en brengen je zo spoedig mogelijk op de hoogte van het resultaat.
Artikelen in deze sectie
- De pomp werkt niet. Wat nu?
- Ik wens iets te melden over de service van een Q8 tankstation.
- De bandenblazer werkt niet.
- De pomp werkt traag.
- Er is een lekkage. Wat nu?
- Het prijzenbord werkt niet.
- De pomp slaat niet af.
- De prijs op het prijzenbord komt niet overeen met de prijs op de pomp. Wat nu?
- Ik heb de indruk dat ik meer betaald heb dan er aan brandstof in mijn tank kan. Wat nu?
- Hoe meld ik schade.