Mijn laadsessie blijf lopen. Wat nu?
Het kan voorkomen dat uw laadsessie blijft doorlopen in de app wanneer uw sessie reeds beëindigd werd. Geen paniek, de kosten lopen niet door. De laadsessie stopt normaal automatisch wanneer u een nieuwe laadsessie begint. Gebeurt dit niet, mag u ons contacteren via EV@Q8.com, zodat wij de laadsessie manueel kunnen stoppen voor u.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Mijn laadpaal herkent mijn laadpas niet
- Hoe kan ik mijn laadpaal resetten in geval van storing?
- Wat betekenen de kleuren LEDs of foutcodes op mijn laadpaal?
- Ik krijg de stekker niet uit mijn laadpunt, wat kan ik doen?
- Mijn auto laadt langzaam op, hoe kan dat?
- Mijn laadsessie blijf lopen. Wat nu?
- Ik krijg een foutmelding bij een publiek laadpunt
- Er is een storing/defect aan een laadpaal bij mij thuis of op het werk. Wat kan ik doen?