Hoe kunnen we je helpen?

Mijn laadpaal herkent mijn laadpas niet

Als jouw laadpaal je laadpas niet accepteert, kun je dat vaak zien aan de LED-indicator van jouw laadpaal:

EVBox: rood knipperend
Alfen: half rood/wit

Het probleem kan zijn dat jouw laadpas niet is geactiveerd. Als je een Q8 electric-thuislaadpas hebt en toegang tot het Q8 electric thuislaad portaal:

  • Ga naar de loginpagina en klik op jouw laadpas. Controleer goed of je de juiste laadpas aanklikt, anders is het niet mogelijk om in te loggen.
  • Log in bij jouw Q8 electric-thuislaadportaalaccount.
  • Ga in het menu naar ‘Kaarten’ en kijk of de laadpas onder jouw account hangt.
  • In de laatste kolom rechts moet ‘deactiveren’ staan. Is dit het geval, dan is jouw laadpas geactiveerd. Staat er ‘activeren’ in de kolom, dan betekent dit dat jouw laadpas niet geactiveerd is.
  • Controleer de laadpas gegevens alvorens je op ‘activeren’ klikt.

Heb je bovenstaande acties uitgevoerd, maar werkt jouw Q8 electric-thuislaadpas nog steeds niet, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk