Mijn kredietlimiet werd bereikt, wat betekend dit?
Wanneer uw kredietlimiet is bereikt, betekent dit dat het door u opgegeven jaarlijkse geschatte volume voor het tanken is overschreden. De kredietlijn is gebaseerd op uw volume, en elke tankbeurt verlaagt het beschikbare saldo van uw kredietlimiet. Zodra een factuur is betaald, wordt het betaalde bedrag weer toegevoegd aan uw kredietlijn, waardoor u weer ruimte heeft om verder te tanken. Als u merkt dat uw kredietlimiet vaak bereikt wordt, kan dit erop wijzen dat de limiet niet voldoende is voor uw verbruik. In dat geval kunt u een verhoging van uw kredietlimiet aanvragen via het e-mailadres credit@q8.com . Zij zullen beoordelen of een verhoging mogelijk is op basis van uw gebruik en betalingsgedrag. |
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Ik heb Peppol facturatie geactiveerd, maar ik ontvang geen Peppol facturen. Wat moet ik doen?
- Ik wil mijn digitale factuur naast de Peppol factuur op meerdere e-mailadressen ontvangen. Hoe kan ik dit doen?
- Waarom kan ik Peppol Facturatie niet activeren op het Klantenportaal?
- Mijn kredietlimiet werd bereikt, wat betekend dit?
- Waar kan ik een overzicht van mijn transacties terugvinden?
- Waar vind ik mijn facturen terug?