Waarom kan ik Peppol Facturatie niet activeren op het Klantenportaal?
Als u Peppol Facturatie niet kunt activeren, kan het zijn dat er geen BTW-nummer geregistreerd staat in ons systeem en/of dat er een e-mailadres ontbreekt. Neem contact op met cardsupport@q8.be voor hulp en we helpen u verder.
Gerelateerd aan:
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Ik heb Peppol facturatie geactiveerd, maar ik ontvang geen Peppol facturen. Wat moet ik doen?
- Ik wil mijn digitale factuur naast de Peppol factuur op meerdere e-mailadressen ontvangen. Hoe kan ik dit doen?
- Waarom kan ik Peppol Facturatie niet activeren op het Klantenportaal?
- Mijn kredietlimiet werd bereikt, wat betekend dit?
- Waar kan ik een overzicht van mijn transacties terugvinden?
- Waar vind ik mijn facturen terug?