Betalen met mijn kaart werkt niet op het station. Wat nu?
Er zijn 2 mogelijkheden:
Het kan zijn dat jouw kaart niet tot de mogelijke betaalwijzen behoort van het tankstation.
De meeste Q8 stations bieden volgende mogelijkheden aan:
- Bancontact / Mister Cash
- Visa
- MasterCard
- Liberty Card
- Fleetpass +
- Cash (enkel in de bemande Q8 stations)
- Q8 Smiles app
Download de handige Q8 app of kijk op deze pagina om de betaalmogelijkheden per station te consulteren.
Het kan ook dat er zich een technisch probleem heeft voorgedaan.
Indien je tankt in een Q8 station met personeel, aarzel dan zeker niet om hen op de hoogte te brengen van het technisch defect dat je op het moment ondervindt. Zij helpen je graag verder en zullen het probleem zo snel mogelijk onderzoeken en oplossen.
Wil je echter een storing melden op een onbemand station, dan stellen we het erg op prijs dat je een melding maakt via dit formulier. Zo kunnen we snel een technieker ter plaatse sturen die het defect zo spoedig mogelijk zal verhelpen.