Betalen met mijn kaart werkt niet op het station. Wat nu?
Er zijn 2 mogelijkheden:
Het kan zijn dat jouw kaart niet tot de mogelijke betaalwijzen behoort van het tankstation.
De meeste Q8 stations bieden volgende mogelijkheden aan:
- Bancontact / Mister Cash
- Visa
- MasterCard
- Liberty Card
- Fleetpass +
- Cash (enkel in de bemande Q8 stations)
- Q8 Smiles app
Download de handige Q8 app of kijk op deze pagina om de betaalmogelijkheden per station te consulteren.
Het kan ook dat er zich een technisch probleem heeft voorgedaan.
Indien je tankt in een Q8 station met personeel, aarzel dan zeker niet om hen op de hoogte te brengen van het technisch defect dat je op het moment ondervindt. Zij helpen je graag verder en zullen het probleem zo snel mogelijk onderzoeken en oplossen.
Wil je echter een storing melden op een onbemand station, dan stellen we het erg op prijs dat je een melding maakt via dit formulier. Zo kunnen we snel een technieker ter plaatse sturen die het defect zo spoedig mogelijk zal verhelpen.
Artikelen in deze sectie
- Waarom werd er €125 of €375 van mijn rekening afgeschreven?
- Werkt mobiel tanken met debetkaart enkel via de Payconiq by Bancontact app?
- Ik heb de Payconiq by Bancontact app geïnstalleerd, maar toch kan ik mijn tankbeurt niet betalen. Wat nu?
- Ik heb de verkeerde pomp geselecteerd en nu heeft iemand anders getankt met mijn geld. Wat nu?
- Waarom werd er € 200 op mijn rekening gereserveerd bij mijn tankbeurt?
- Er is een bedrag afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb geen brandstof ontvangen. Wat nu?
- Er werden 2 bedragen afgeschreven van mijn rekening en ik heb slechts 1x getankt.
- Betalen met mijn kaart werkt niet op het station. Wat nu?
- Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken op Q8 stations?