Er is een bedrag afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb geen brandstof ontvangen. Wat nu?
Onze pompen worden ieder jaar volgens wettelijke voorschriften door een erkend bedrijf geijkt. Een onafhankelijke instantie die de controle op de ijkwet handhaaft voert bovendien regelmatig onaangekondigde controles uit. Dit alles ter bescherming van jou als consument.
Indien de tankbeurt niet heeft kunnen plaatsvinden, kan het mogelijks gaan om een reserveringsbedrag. Meer informatie hierover vind je hier.
In het geval dat er effectief een bedrag gedebiteerd is voor een tankbeurt die niet heeft plaatsgevonden. Volg dan de onderstaande stappen, zodoende we dit zo spoedig mogelijk kunnen onderzoeken.
Gaat het om bemand station, aarzel dan niet om het aanwezige personeel op jouw Q8 station aan te spreken. Zo kunnen ze dit meteen voor je nakijken. Uiteraard treden ze in geval van defect ook meteen op om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. (klik hier voor de contactgegevens van het Q8 station)
Wil je echter een storing melden op een onbemand tankstation? Dan stellen we het erg op prijs dat je het ons laat weten via dit formulier. We stellen dan meteen een onderzoek in en brengen je zo spoedig mogelijk op de hoogte van het resultaat.
Artikelen in deze sectie
- Waarom werd er €125 of €375 van mijn rekening afgeschreven?
- Werkt mobiel tanken met debetkaart enkel via de Payconiq by Bancontact app?
- Ik heb de Payconiq by Bancontact app geïnstalleerd, maar toch kan ik mijn tankbeurt niet betalen. Wat nu?
- Ik heb de verkeerde pomp geselecteerd en nu heeft iemand anders getankt met mijn geld. Wat nu?
- Waarom werd er € 200 op mijn rekening gereserveerd bij mijn tankbeurt?
- Er is een bedrag afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb geen brandstof ontvangen. Wat nu?
- Er werden 2 bedragen afgeschreven van mijn rekening en ik heb slechts 1x getankt.
- Betalen met mijn kaart werkt niet op het station. Wat nu?
- Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken op Q8 stations?