Er werden 2 bedragen afgeschreven van mijn rekening en ik heb slechts 1x getankt.
Wanneer je met je kaart aan de pomp betaalt, wordt vooraf een autorisatie uitgevoerd op jouw rekening. Concreet betekent dit dat de instelling die jouw kaart heeft uitgegeven (en dus niet Q8) een bedrag tussen 125 en 375 euro tijdelijk blokkeert. Soms komt het voor dat het reserverings niet meteen vrijgegeven wordt, waardoor het lijkt dat er 2 bedragen van je rekening zijn afgegaan. Meer informatie over het reserveringsbedrag vind je hier.
Ben je ervan overtuigd dat het niet om een reserveringsbedrag gaat.
Aarzel in dit geval niet om het aanwezige personeel op jouw Q8 station aan te spreken. Ze nemen elke melding serieus en leggen je de nodige procedure uit om de situatie te onderzoeken. Uiteraard treden ze in geval van defect ook meteen op om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. (klik hier voor de contactgegevens van het Q8 station)
Gebeurde dit echter op een onbemand tankstation? Dan stellen we het erg op prijs dat je het ons laat weten via dit formulier. We stellen dan meteen een onderzoek in en brengen je zo spoedig mogelijk op de hoogte van het resultaat.
Artikelen in deze sectie
- Waarom werd er €125 of €375 van mijn rekening afgeschreven?
- Werkt mobiel tanken met debetkaart enkel via de Payconiq by Bancontact app?
- Ik heb de Payconiq by Bancontact app geïnstalleerd, maar toch kan ik mijn tankbeurt niet betalen. Wat nu?
- Ik heb de verkeerde pomp geselecteerd en nu heeft iemand anders getankt met mijn geld. Wat nu?
- Waarom werd er € 200 op mijn rekening gereserveerd bij mijn tankbeurt?
- Er is een bedrag afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb geen brandstof ontvangen. Wat nu?
- Er werden 2 bedragen afgeschreven van mijn rekening en ik heb slechts 1x getankt.
- Betalen met mijn kaart werkt niet op het station. Wat nu?
- Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken op Q8 stations?