Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?
Voor particuliere gebruikers:
Op het einde van iedere maand verzamelen we alle laadsessies die je hebt gedaan met de Q8 electric kaart. Je ontvangt je factuur maandelijks per e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. De betaling van de factuur gebeurt automatisch via de opgegeven betaalmethode in de Q8 electric app. Op dit moment accepteren we alleen kredietkaarten als geldige betaalmethode. We onderzoeken de mogelijkheden om ook andere betaalmethodes aan te kunnen bieden.
Heb je geen factuur ontvangen? Check eerst je spamfolder. Vind je daar je factuur niet? Neem contact op met de Q8 electric klantendienst om een kopiefactuur aan te vragen.
Voor professionele gebruikers:
De factuur voor je laadsessies wordt maandelijks in rekening gebracht bij je werkgever op een verzamelfactuur. De kosten van laadpaalinstallaties worden per installatielocatie gefactureerd zoals overeengekomen met de werkgever op het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Artikelen in deze sectie
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Waarom staan de namen "Last Mile Solutions" en "Threeforce BV" op de factuur?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Q8 electric-app
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Op welke manieren kan ik betalen bij een laadpaal van Q8 electric?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
- Waarom komt de prijs in de Q8 electric-app niet overeen met het laadpunt?
- Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?