Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?

Voor particuliere gebruikers:
Op het einde van iedere maand verzamelen we alle laadsessies die je hebt gedaan met de Q8 electric kaart. Je ontvangt je factuur maandelijks per e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. De betaling van de factuur gebeurt automatisch via de opgegeven betaalmethode in de Q8 electric app. Op dit moment accepteren we alleen kredietkaarten als geldige betaalmethode. We onderzoeken de mogelijkheden om ook andere betaalmethodes aan te kunnen bieden.
Heb je geen factuur ontvangen? Check eerst je spamfolder. Vind je daar je factuur niet? Neem contact op met de Q8 electric klantendienst om een kopiefactuur aan te vragen.

 

Voor professionele gebruikers:
De factuur voor je laadsessies wordt maandelijks in rekening gebracht bij je werkgever op een verzamelfactuur. De kosten van laadpaalinstallaties worden per installatielocatie gefactureerd zoals overeengekomen met de werkgever op het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Hebben we hiermee je vraag beantwoord?

Artikelen in deze sectie

Mogelijk gemaakt door Zendesk