Wat gebeurt er als de factuur van Q8 electric niet is betaald?
Voor particuliere gebruikers:
Indien je factuur niet is betaald, dan wordt je kaart geblokkeerd.
Voor professionele gebruikers:
Indien de incasso van de factuur om welke reden dan ook niet is gelukt, dan ontvang je hiervan een e-mail en word je Q8 electric kaart en je eventuele Q8 Liberty kaart automatisch geblokkeerd. Wanneer je een nieuwe geldige betaalmethode hebt opgegeven en het openstaande bedrag hebt voldaan word je Q8 electric kaart en je eventuele Q8 Liberty kaart gedeblokkeerd.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Hoe pas ik mijn bankrekeninggegevens aan?
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Waarom staan de namen "Last Mile Solutions" en "Threeforce BV" op de factuur?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Q8 electric-app
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
- Waarom komt de prijs in de Q8 electric-app niet overeen met het laadpunt?
- Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?