Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
Helaas kan je op dit moment geen ticket krijgen van je laadsessie op een Q8 electric lader. Wel kan je de betaling terugzien via de rekeningafschriften van je bank.
Indien je betaald hebt met een andere laadkaart dan de Q8 electric kaart, zal je een factuur krijgen van je laadkaartaanbieder.
We onderzoeken de mogelijkheden om in de toekomst een ticket aan te kunnen bieden. Wil je nu al tickets een factuur ontvangen van je laadsessies, vraag dan de gratis Q8 electric kaart aan via de Q8 electric-app. Je ontvangt dan maandelijks een afrekening via e-mail.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Waarom staan de namen "Last Mile Solutions" en "Threeforce BV" op de factuur?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Q8 electric-app
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Op welke manieren kan ik betalen bij een laadpaal van Q8 electric?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
- Waarom komt de prijs in de Q8 electric-app niet overeen met het laadpunt?
- Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?