Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
Voor Alfen thuisladers
Het doorsturen van thuislaadsessies naar het Q8 electric platform verloopt volledig automatisch aangezien er in je thuislader een SIM-kaart aanwezig is die voor een constante connectie zorgt met het Q8 electric platform, zonder dat dit je Wi-Fi-netwerk thuis belast.
Voor Nexxtender Home en Mobile laders
Heb je de Powerdale Nexxtender Home lader of Nexxtender Mobile laadkabel? Dan is een handmatige synchronisatie nodig in de app. Meer informatie hierover vind je hier.
Hebben we hiermee je vraag beantwoord?
Artikelen in deze sectie
- Hoe pas ik mijn bankrekeninggegevens aan?
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Waarom staan de namen "Last Mile Solutions" en "Threeforce BV" op de factuur?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Q8 electric-app
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
- Waarom komt de prijs in de Q8 electric-app niet overeen met het laadpunt?
- Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?